mallakitiz

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Margit - 27 februari 2011 19:14

Haaj

     

Nu är det så att jag är riktigt TRÖTT och då menar jag verkligen trött. Det är inte kul alls. I alla fall har jag varit på IKEA i dag, faktiskt jättekul, jag älskar att gå att titta på sånt, alltså saker til rummet och hemmet osv.

Jag handlade bara ramar till mitt rum, men annars blev det bara saker till huset. Men nu är det så att jag ska FÖRSÖKA plugga, alltså MÅSTE verkligen det, men datanhindrar mig i bland, ni fattar vad jag menar. Sen är det skola i morogn, ja, inte kul alls men men.

Men sen i kväll blir det BIGBROTHER det är så himla kul. OMg lovar ^^

Men nu ska jag plugga eller försöka hej då,,

Kisses


     

 

Av Margit - 27 februari 2011 11:35

Hallå
Jaa här får ni se ett roligt video klipp, alltså Justin bieber är ju bäst men liksom videon är riktigt bra gjord liksom, hallå.

Titta på videon, ni kommer inte ångra er, ni kommer bara få ett leende på läpparna  


 Okej ville bara visa er det,

Senare idag blir det nog att åka till Ikea med mamma:D

Kiss

 

Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards