mallakitiz

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Margit - 8 februari 2011 18:26


Blekta jeans dödar.

Genom sandblästring med hög tryckluft där sand blåses mot jeansen-slipas den rätta looken till av arbetare med bristfällig skyddsutrustning. Därför insjuknar fler och fler textilarbetare i främst Kina, Indien, Bangladesh och Pakistan i den plågsamma och dödliga sjukdomen silikos, sten dammslunga. köp därför oblekta jeans och slit dem med hälsa.

   

Fakta från Viivilla tidningen


Jag älskar ljusa jeans, det är ju bara så fint, speciellt nu till våren.

Men vet inte om jag vill köpa ett par nya blekta jeans nu. för det är så farligt. Men ja detta är bara ett tips att inte köpa blekta jeans.

 







                                                                    




 









Av Margit - 8 februari 2011 17:57

Hej hej i dag var jag med Karoneh igen

Dagens

 

Vill bara berätta att i natt när jag sov så vaknade jag helt plötsligt av att det var en riktigt storm. Alltså shiit det var riktiga vindar. Det var hemskt. Jag kunde inte sova för det ända man hörde var vinden som dåna. Ajja hoppas det inte blåser lika mycket i natt.

Men nu ska jag rensa mina bilde på min data för de är helt huller om buller. Så jaa ni får ha det jätte bra Pusss 



                                                                                   



Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards