mallakitiz

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Margit - 1 februari 2011 16:29

Hej hej i dag är det 1 Februari, kul med en ny månad och faktiskt en månad närmare sommarlovet. Bjuder på en bild med bilder från Januari 2011.


 


Ja Januari har varit en rolig månad 

Men denna månaden började man ju faktiskt skolan och det var ju rätt så segt.hihi* För att berätta vad jag gillade mest och mindre denna månaden så har jag gjort en Hiss & Diss lista.

Here it come!

 


  • Ny mobil     & Våffeltång       
  •  Att jag startade denna blogg, jag trivs jätte mycket med att ha denna blogg  
  • En månad närmare sommarlovet  
  • Klippt mig 

 


  • Att man har varit så himla trött typ hela tiden  
  • Att jag har slutat på fotbollen, (tappat intresset)   
  •  Att jag nästa tar bloggen före läxorna, hihi inte bra *hehe* men alltså jag gör ju mina läxor men typ jaa endå;) 
  •  Varit förkyld  

Ja så har min månad varit. Hoppas din har varit lika rolig. Men ja, ni får ha det bra,Puss 




                                                                         

    ;)

    Av Margit - 1 februari 2011 15:34

    hej hej;)

    I dag var det skola och jag var skit trött, men så hade vi simning,   thihi kul kul, det gick bra men jag måste lära mig dyka bätter. Men sen var det också Prov i dag. I no, men det gick väl helt okej, alltså jag plugga faktiskt ganska mycket i går, så man får hoppas det blir ett bra resultat. Men nu ska jag fixa ett annat inlägg,, för det är ju 1 februari.

    Puss haj 



                                                                           

    Presentation

    Mallakitiz

    Fråga mig

    5 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
      1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11
    12
    13
    14 15
    16
    17 18 19 20
    21 22 23 24 25
    26
    27
    28
    <<< Februari 2011 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Bloggar

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards