mallakitiz

Alla inlägg under januari 2011

Av Margit - 31 januari 2011 15:49

Dagens outfit

 


Hej hej idag var det skola, vi hade handboll på gympalektionen och jag har tänkt lite, jag tror jag vill börja på handboll, det är faktiskt jätte kul:D

Men jag får ju se.

Men i dag blir det att pluggatill no provet tills i morgon alltså jag ska kunna allt, det har jag bestämmt, hihi hopaps det går bra;)

I alla fall ska vi också ha simtest i morogn,,

Men nu ska jag plugga puss hej  


                                                                            

Av Margit - 30 januari 2011 16:36



 Super söt låt;)


Nej

Av Margit - 30 januari 2011 16:23

I dag när jag och mina kompisar skulle till badet, så var man såklart tvungen att ha med sig vuxen, så då blev det inte. Sen så tittade jag nyss på Handbolls matchen Sverige mot Spanien, och Sverige förlorade tyvärr. Jätte synd, för Sverige är ju så duktiga. Men nu ska jag


 

Hihhi typ så ser min kväll ut framöver, hihi

Puss 


                                                                 

Av Margit - 29 januari 2011 11:41

Nu sitter man här och har ätit frukost. Snart ska man i väg med hundarna på en långpromenad, det gillas;)

So cute!

Berättar senare vad som händer under dagen;))

Puss haj 


                                                                    

Av Margit - 28 januari 2011 21:05

Nu sitter man och tittar på let's dance och chillar.

bjuder på en bild bara för att...*hihi*




                                                                                    

Av Margit - 28 januari 2011 14:42

Dagens outfit



Idag ska jag kanske va Matilda P och Matilda A,, ska bli kul kul, sen i morgon blir det väl shoppa och plugga till prov, vill verkligen inte plugga på helger men tror jag måste, sen på söndag blir det kanske badet med Matilda, Fang, Martina och Natalie, hoppaS! 

Hihi nu ska jah försöka få tag på Matildorna;)

PUSS 


                                                                                 

Av Margit - 27 januari 2011 19:45

Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden. Alltså det är jätte jobbigt och jag vill lägga mig nu!! Men shiit alltså hela dagen har ajg hadt chans att plugga men gidda vad jag gjorde i ställe, jo satt på datan, men aja too late now.

Jaja nu ska jag fixa lite till skolan i morgon men jag vill inte ditt -.- men jag måste för jag måste hämta massa saker till provet på tisdag.

Aja men ni får ha det så bra Puss! 

 

God natt!^^


                                                                     


Av Margit - 27 januari 2011 16:48

Mamma har jag;)

Som ni vet så fick jag ju låna en våffeltång av min syster Jenny i en vecka.

Men i dag så kom mamma hem med en likadan våffeltång som hon hade köpt till oss    Hihi tack snälla Mamma, du är bäst!

Hennes blogg hittar ni här .


 

 

Puss 


                                                                                                 


Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards