mallakitiz

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Margit - 6 januari 2011 22:46

Mmmm så gott med kladdkaka

jag och brosan blev sugna på kladdkaka så  vi bestämmde oss för att vi skulle göra en,,, så vi gick ner till köket och Pontus började på kladdkakan och jag gick upp igen....

Hahaha

Men den blev riktigt god , här kommer bilder


 

Tack så mycket Pontus!!


                                                                   

Av Margit - 6 januari 2011 22:39

Tack så mycket alva för att du fixade min header   

Av Margit - 6 januari 2011 19:03

Från Juldagen till nyårsdagen var jag med, en hel vecka, en helt underbar och rolig vecka, jag vill i alla fall bjuda på lite bilder på min bästa vän alva<3


Alva på nyår





 

Jag på nyår

Alva lockade mitt hår

Alva och jag väntar på bussen på ven


hihi ville bara säga att vi hade riktigt roligt och jag tycker det är så tråkigt att inte gå i samma  skola med alva som vi gjorde innan i två hela år, på två hela år blev vi världens bästa vänner.  Älskar dig. <3



                                                                         







Av Margit - 6 januari 2011 18:23

Igår var jag och mamma och shoppade nere på stan här i Landskrona, det jag shoppade var 


 

ett par jeans från H&M


  

En grå tröja med spets på armarna från Kaphal


   en tröja från H&M 


Sen idag var vi på familia och du köpte jag ett par skor


 

 

  Sen fick jag en finfin tröja från Robin, Justin Bieber på   

jag köpte också lite andra småsaker**  




Japp det var väl allt tror jag  hihi

Ha det bra! ;) 





                             


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards