mallakitiz

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Margit - 13 januari 2011 18:27

I dag har Martina varit här hos mig, vi leta prao plats till mig och vi spela typ kort och va inne på datan   Vi hade jätte roligt. I alla fall så har jag försökt nu i en timme typ att ladda upp bilder på Martina och mig men min kameran eller datan är lite seg!  guud vad jag har kämpat....

Så det är därför ni får dåliga bilder....

Alltså det funkar verkligen inte

Egentligen ska jag plugga svenska som är tills i morgon och jag har inte ens börjat, men jag var ju tvungen att lägag upp detta inlägget 


   


Sen i dag skulle jag låna en bok, så lånade jag en som heter ''Skuggvarelser''

så sa biblotikarien Margit du har ju resarverat boken utvandrarna, jag bara jaha okej , så får jag en jätte stor och tjock bok jag bara och jag ska läsa denna:O  

Haha , men man kan ju försöka eller?

Aja här är den:)

 

Ja här ser ni ju skilnaden på en tjock bok och en vanlig bok....


 

Men det är typ två böker i den men samma serie :)

Är så trött nu!


Ha det bra!<3

Puss  


                                                                

Av Margit - 13 januari 2011 06:57

Nu ska jag sminka mig och gå ut med hundarna, sen har jag mycket tid kvar  

I dag ska Martina komma hit till mig, kommer har jätte roligt, vi ska söka prao plats och typ sen vet jag inte :D  Praotips ???

lägger upp bilder på dagen sen.


ha det bra !

Puss  


                                                                           



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards