mallakitiz

Alla inlägg under januari 2011

Av Margit - 9 januari 2011 13:05

Då är det skola i morgon    

Alltså gud vad skönt det har varit med lov, jag har verkligen behövt det. För vi hadde så många prov och massa arbete innan lovet. De gick bra men det var riktigt jobbigt och det kommer säker bli lika mycket efter lovet. Jag längtar redan till sportlovet, men mest till sommarlovet. Det är ju  livet.

Men men i dag blir det nog bara att fixa lite till skolan m.m

I dag klockan 8 på svt1 är det minuten, det

är faktiskt jätte roligt, så glöm inte det.


 

Men ha det bra!

Puss 


                                                 


Av Margit - 8 januari 2011 19:56

Bra låt!

Gammal kanske men hihi bra endå 

Diggar denna låten mega mycket



       Puss                                                          

                                                                    


Av Margit - 8 januari 2011 14:50

Digital Scrapbooking at <a href=WiddlyTinks.com" width="450" height="450" />
Scrapbooking Photo Tinks by WiddlyTinks.com

Gammal bild**

Ja bjuder på en bild på mig och min bästa vän alva  


                                                       

Av Margit - 8 januari 2011 12:46

Har ni några bra låtar att rekomendera, så fort jag hittat en bra låt lyssnar jag ut den ganka fort, så har ni några bra låt tips, I love musik  


Ha det bra!   


                                                         

Av Margit - 8 januari 2011 10:19

Har precis målat mammas och mina naglar.Det blev väl hekt ok.  Aja här kommer bilder.....

 


=

  +      

   =

  +  


 

Försöker vara glad endå trots vädret, (mitt hår är nyduschat det ät därför det är lite rufsigt)..


Det regnar idag så man blir så bitter och trött när man tittar ut, så i dag blir det bara lite chill här hemma, Jag vill ha sol !!


Vad ska ni göra i dag då?

Pusss                                                  

Av Margit - 7 januari 2011 21:22

Jaaoop då har man tittat på let's dance,, 

Anders bagge, Alexander Ryback** och Idol Andreas blir väl de som man får heja på, hihi


        inga bra bilder men men


Ha det bäst

Puuussss  


                                                                   



Av Margit - 7 januari 2011 18:19

Härlig låt ju...




                                                                                     

Av Margit - 7 januari 2011 14:19

Ja nu städar jag mitt stökiga rum   

Nej men det är inte så stökigt jag ska bara ta ut snögubben ur mitt rum och sen bara damsuga och fixa lite. Det går fort 


Snögubben


 

Förra året hade jag en stjärna men detta året hade jag en söt lite snögubbe hängande i fönstret


                                                               

Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards