mallakitiz

Alla inlägg under januari 2011

Av Margit - 12 januari 2011 18:15

Ja nu har man gjort ett kapitel i fysik boken, och gjort matte läxan

Så skönt att man har gjort det, nu håller jag på med matte, det är så bra att få en kick och bli ett stud för en dag!yeeh...


 

Fysik boken och no boken ;)


Sen snart blir det Svergies mästerkock tror jag om jag gör lite matte :)


Ha det bra! 

Puss 


                                                                 


Av Margit - 12 januari 2011 18:00

 


Ha det bra!! 

Pussss 


                                                             


Av Margit - 11 januari 2011 17:42


Att läsa andra blggar 

Det är så roligt!!

Här kommer några bloggtips,,

Susanne

Alva

Ida                                                

Juliana

Sen finns josefine och jennys bloggar som också är bäst!;)

och kenzas och tyras


Sen hissar jag klart sommarlov , Alltså det är ju livet.
För att erkänn man kan göra vad man vill... Sola ,äta glass, vara med kompisar och bara chilla !!!! 

Bild på mig och sis



När datan laggar-.-

Det suger.....

&

När man trillar på isen-.-"!  hihi


                                                                 







.

Av Margit - 11 januari 2011 14:56

kan ni ge mig boktips, hade varit så bra;)

eller jag ska låna en bok i skolan, vill ju ha bra bok annars är det inget kul att läsa...

Vad ska man göra i kväll då,finns det ngt bra tv-pogram/serie?

pusss  


                                                                     

Av Margit - 11 januari 2011 14:24

Dagens outfit

   


                                                                   

Av Margit - 10 januari 2011 20:33

Mums, Sis Ida har nyss gjort kärleks mums och nu sitter man här och kränger i sig...

Shiieses vad gott;)


 


Kram kram


                                                     

Av Margit - 10 januari 2011 18:14


 

I dag har det varit den första dagen efter lovet i skolan, det var rätt segt att börja igen efter all vila, men det fukade. :):)


Ha det bra! 


Pusss   


                                                             


Av Margit - 10 januari 2011 06:49

Japp nu drar jag snart i väg till skolan, jag ska bara blogga klart här sedan sminka mig och gå ut med hundarna 

Ha det bra!


Puss  


                                                           


Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards