mallakitiz

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Margit - 3 februari 2011 20:53

Hejhej!

Jag är med i en tävling på bloggen josign , jag tävlar om en jätte fin ring;)

Hoppas Hoppas Hoppas!:D

ringen

Puss  

                                                          

Av Margit - 3 februari 2011 16:50

Helt plötsligt känner jag mig jätte glad 

När mamma och syrran kom hem nyss så gav Ida mig en jätte söt väska från H&M, där det står I love <3 organic. Jag älskar ju ekolikiskt och så har Ida nu köpt en väska till mig, tack Ida.

Sen så berättade även mamma att jag får ett nytt simkort redan i morgon,, jippi, Tack mamma.

Sen för ett tag sen hittade jag en killes mobil på bussen och jag lämnade in den till busschafören, och sedan fick killen tillbaka den, han blev så glad, så han och hans familj gav mig i dag en Marabou choklad och en hundralapp,, Omg så snällt liksom, alltså det finns verkligen snälla personer;) Tack<3


Hihi tre stora TACK<3

Puss 


                                                                          

Av Margit - 3 februari 2011 15:27

Hej hej, om ni undrar varför jag var ledsen i går var det för att jag har tappat bort mitt simkort till mobilen:(

Så här var det att min bror skulle göra ngt med min mobil så han tog ut mitt simkort och sedan efter ett tag skulle han stoppa i det igen, men då var det helt bort:O:O

Så himla synd, nu kan jag inte gör ngt med min mobil.

Men jag ska försöka skaffa ett nytt snarast, men sen fick jag heller inte tag på verken franska glosorna eller hemkunskps läxan. Men franska läxan ska jag göra på tisdag istället, och hemkunskaps läxan var typ ett blad man skulle fylla i, så det gjorde inget.

Men nu ska jag PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA & plugga:)

Outfit kommer sen Puss 


                                                                 

Presentation

Mallakitiz

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards